Falun Ungdom väntar på söndag

Jaha, på söndag är det dags igen att bjuda upp till dans, denna gång står Falun Ungdom på andra sidan och min enda undra (som kommer besvaras på söndag) är: Hur många elitspelare ska de ha med denna gång?

Oavsett så ska det bli skoj att lira, speciellt eftersom spelet stundtals var riktigt bra mot Huddinge IK förra helgen. Jag minns inte speciellt mkt från förra matchen mot Falun bortsett från att det tog oss ca 15 minuter att komma in i matchen (läs: våra kroppar var ute på planen men innehållet satt kvar inne i bussen) och att linan med Plipp, Plupp och Elin var grymma.

Min gissning är att det bli många mål...parketten väntar och matcher på vår parkett kan sluta hur som helst...
Enligt innebandy.se har vi två damer som domare men inte Carro och Jenny så det ska bli intessant och se vilka det är...just nu har jag nämligen ingen aning.

That´s it for now!

image1168
//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0