Det perfekta målet

Våra tränare vet exakt hur man får oss zessor i gungning och hur man på bästa sätt plockar fram våra fightingfaces...smålagsspel är receptet. Jag behöver inte säga mer för när det är smålagsturnering är det fight på hög nivå...alla medel är tillåtna...nästan iaf. Idag vann laget som slog mest...haha (jag är verkligen ingen dålig förlorare ;) ) men det var grymt skoj att lira och det blev en hel del snygga mål, tom perfekta mål.

Efter träningen var vi tvugna att bli vänner igen så vi gick och åt middag tillsammans...det perfekta målet...maten försvann nästan lika snabbt som vi hann att sätta oss...å grymt gott var det också.

Nu är det bara att börja ladda inför helgens drabbning...på med fightingfacet och sedan är det upp till var och en om det blir skumpa eller vatten...

ps. Lycka till på stadslagsuttagningen ni som ska dit!

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: fia

VA???!!! Slog mest... ägde mest måste du mena? du skrev fel bara va?

2008-01-17 @ 22:01:35
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Kirran

Äh, det var ett slag...jag tyckte det var Ylvas lag som slog mest, å dom mötte vi dessutom två gånger så jag tycker att det var så....

Du var verkligen fokuserad. På söndag ska vi pumpa järnet å jag ser fram emot att spela som jag brukar! kraaaam

2008-01-17 @ 22:55:34

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0