Det blev inte som vi tänkt oss

Jag har precis kört hem Kirran från centrala Zundaland, blev rätt sent och trots det hann vi inte med det vi faktiskt hade tänkt att göra från början....nämligen att boka hotell till vår New York resa. Det ena efter det andra kom upp istället, precis som det brukar när jag och Kirran "hänger". Men jag kan lova att hotellet kommer vara bokat inom de närmaste dagarna annars är det piskan som måste fram...

image1136

Kirran och jag körde ungdomsstilen...tittade på Let´s dance och lekte med datorerna i reklampauserna, men trots det bokade vi inget hotell...illa illa :)

Vi fick oss också ett och annat skratt genom att titta på olika bloggar som var länkade från sida till sida och efter lite hjärngympa lyckades vi få ihop vilka bloggare som faktiskt var kompis med vem (det var rätt viktigt för att fatta vem transvestiten på bilden var ...hahaha)



Vi fick även läsa ett tips från coachen (inte våran coach alltså) till alla grabbar där ute: Innan du börjar masturbera kan du sätta dig på din hand i 10 minuter. Handen kommer domna och det kommer att kännas som om någon annan utför jobbet åt dig.

Enjoy..Och glöm inte levandeljusen, latexhandskarna och glidmedlet!
(hämtat från denna blogg)

Konstaterande...När Kirran kommer hem till mig är hon som hemma (vilket jag faktiskt tycker är helt rätt), hon hinner sprida ut sina saker över hela lägenheten, går på toa med öppen dörr, vet i vilken låda alla köksprylar ligger...ja, precis som när man är hemma. Kirran är alltid lika välkommen, my crib is your crib!

hj
Jag & Kirran (aka. Ready)

That´s all for now!

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: CELINE

HEJ HOPPAS ATT ALLT ÄR BRA MED DIG.BESÖK GÄRNA MIN BLOGG.HA DET SÅ SKÖNT :)

2008-01-19 @ 01:23:20
URL: http://hangupmania.blogg.se
Postat av: Kirran

Åhh....ja jag skäms ju lite, men det känns verkligen som hemma =) Å direkt man kommer innanför dörren "Har du ett par mjukisbrallor?" haha...

2008-01-20 @ 20:49:38
URL: http://claragrelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0