Dagens lista

Dagens roligaste: att Fia vann en sprillans ny mysdress genom att posa i vår Zundadress. Betyder inte det att hon måste klippa i sär sin nya mysdress i typ 20 lika stora delar eftersom Zundadressen är vår dress lika mkt som hennes ;)

Dagens reminder: hur skönt det är att promenera själv och få grubbla och tänka över allt och inget.

Dagens sjukstuga: Alla på jobbet förutom jag och min närmaste chef är sjuka och nu snackar vi dunderförkylda. Jag har nästan suttit med munskydd hela dagen.

Dagens humör: lite varierande...glad, trött och drömmande.

Dagens "jag ska": jag har en förmåga att vilja skjuta upp allt tråkigt på jobbet men idag gick det inte längre. Halva dagen har bestått av att göra saker som jag helst skulle vilja slippa.

Dagens Jippi: Ingen träning betyder att jag kanske kan få se ett avsnitt av "I huvudet på Gynning" den här säsongen...hey bättre ett avsnitt än inget.

Dagens skönaste: min lång promenad med musik i öronen.

image1157
Jag undrar vad tjejen hittar på ikväll...

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0