Catering nästa????

Idag fick jag faktiskt en förfrågan av killarna på jobbet om jag inte ville tjäna en extra slant. "- Jaha och vad hade ni tänkt er?" sa jag med ett leende på läpparna. Till svar fick jag förfrågan om inte jag kunde börja laga den matlåda jag gör till mig själv i flera lådor, dvs. göra mat åt grabbarna också.

De är alltså avis på mina matlådor...hahaha, eller bara bekväma. Vad säger ni, ska jag ta tillfället i akt?

image1133
Skulle jag börja göra som grabbarna vill skulle det nog se ut som ovan...A big NO NO!

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Men det är ju bar att ta åt sig det de säger. Det är säkert grymt avis på dig. Matlådor det är ändå något visst med de, jag gillar det ;)

2008-01-18 @ 13:35:24

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0