Bröst och urringningar

Imorse när jag kom till jobbet hade jag fått min nya dator och vilken dator sen då. Det var speed-i-gonzales i den burken kan jag lova, så nu kommer jag vara mer effektiv än någonsin.

Innan lunchen skickade en av grabbarna över en artikel från DN där en kvinnlig expert påstod att tjejer har urringning för att kyla ner brösten....hmmm...säkert! Kan ju tilläggas att det fanns ett antal killar som kommenterat inlägget och roliga sådana. Killarna på jobbet ville ha min kvinnliga syn på saken så dagen har handlat till stora delar om bröst och urringningar.

image1117

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: kirran

Äre bara jag eller ser du lite sliten ut? ...på nått sätt...thihi

2008-01-11 @ 23:06:00

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0