Blir mina gamla hemtrakter på lördag kväll

Oj, nu har jag redan fått förslag om att plåta Fias nakenbilder...haha, har inte du tillräckligt med nakenbilder Fia? ;)

Däremot tycker jag att vi ska ta en före och efter bild inför din nya tävling...kan vara skoj att ha bevis på utvecklingen sedan när tävlingen är över.


Jag är ju en planerare, gillar att ha kontroll och veta vad som händer och är på gång. Men jag har tänkt bli lite mer spontan under 2008, inte ha kontroll över allt utan låta saker och ting hända om det händer liksom. Jag har redan tjuvstartat, tackade spontant ja till att hänga i mina gamla hemtrakter (Täby) på lördag kväll och träffa lite nytt folk...och lite gammalt :)

Men först ska jag inkassera 3 friska poäng...

//Garpen


Något att tillägga?
Postat av: fia

Man kan aldrigfå för många nakenbilder :)Före och efterbilder är mkt nödvändigt, speciellt då det förmodligen inte blir några otroligt stora ras på bara 3 månader... kanske får titta på dem med lupp!! )

2008-01-11 @ 19:46:36

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0