Avis x2

Jag pratade med mamma igår och trots att jag lämnade Thailand för bara 2.5 vecka sedan känns det som en evighet. Saken blev ju inte bättre av att mamma berättade att jacuzzin i "relaxrummet" nu var igång och att pappa och hon ska ta sig en tripp till Malaysia...usch va avis jag blir...jag vill också!


image1153


Sedan jag var där har det dessutom kommit upp gardiner, soffdelen ser annorlunda ut och känner jag min mamma rätt har säkert en hel del annat också flyttats hit och dit :)
Hur som helst är jag grymt nyfiken, både på relaxavdelningen men också på huset i övrigt...får nog be mumsen skicka lite bilder för att dämpa min nyfikenhet.

Men jag försöker se det hela lite positivt, förstå hur mycket skoj det kommer att bli nästa gång jag åker...

image1147
Så här såg det ut när vi precis hade flyttat in. Mamma och jag diskuterade möbleringen och det blev inte som på bilden....iaf inte när jag åkte därifrån ;)

//Gnurp...som redan längtar tillbaka

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0