Är det tomt så är det

Innan jag åkte iväg till Thailand såg jag till att tömma kyl och frys och inte handla hem något. Idag var det dags att fylla på och som jag handlade, jag har gjort inköpslista och allt.

Jag mötte upp Kirran på Willys och vi båda tog varsin vagn och började handla, sedan såg jag Kirran en gång vid frysdisken och sedan inte förrän vid kassan.
När jag väl skulle betala insåg jag att jag aldrig tidigare handlat för så mycket pengar till mig själv men och andra sidan har jag verkligen köpt allt jag behöver för ett bra tag framöver. Om jag säger så mycket som att jag hade 3 st papperspåsar fyllda samt 2 st plastkassar så kanske ni förstår och Kirran var inte sämre hon.

Så nu blir det till att göra matlådor för ett tag framöver...

//Gnurp
 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0