Vilken publikrysare

Gårdagens heta derby mot Spiders blev som det brukar bli när vi möts..spännande in i det sista och kamp efter varje boll. Igår var det spindlarna som inledde matchen bäst och vi hängde inte med i första perioden. I andra perioden var det ett "nytt" Zunda som klev in på parketten och vände ett underläge 0-3 till 4-3. I sista perioden vägde matchen och Spiders var sist på bollen och vann med 5-6 med 17 sekunder kvar att spela, det blev lite "Huddinge IK känsla" direkt efter matchen. Att torska i slutsekunderna är det värsta som finns...

Matchens hopprepslista...

image1234
Går till Carro och Jennie (domarparet)...
jag vet att jag tjatar om domarparen i serien men jag älskar när dessa två tjejer blåser i pipan i våra matcher mot Spiders. Det tillåts kamp, slit och ett och annat skitsnack...precis som ett derby ska få innehålla.

image1235
Går till Elin...
hur ofta gör man 3 mål i en match och inte får vinna matchen? Elin var grym igår och tog sitt ansvar...tom straffen som jag saknat var tillbaka...Grymt tjejen!

image1236
Går till laget...
that´s it!


Btw...mitt i allt skitsnack på planen igår fick jag minsann höra att jag har seriens sämsta balans...hahaha, skrattar än! Jag undrar vem som har seriens STÖRSTA käft...

//Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0