Veckans sista träning avklarad

Mange höll sitt ord och lät oss zessor ha skoj på träningen. Det var allt från handboll till frisbee och allt hade en gemensam nämnare...skratt. Det är sällan man lämnar Solnahallen utan att ha skrattat av sig.

När vi skulle dela lag var jag inte sen med att få fram 83:orna och de äldre mot de yngre och mkt riktigt var det 6 mot 6 med lite hjälp av Mange. Elin slet som ett djur oavsett vilken gren vi genomförde, Saga och Tessan dribblade bort mig under fotbollen och jag fick Yazze att trotsa sin höjdrädsla och hämta frisbeen som jag kastat lite fel (läs: slängde upp den på den ihopfällda läktaren, säkert 4 meter upp i luften).

Jag hade jätteskoj och skrattade mer än vad jag gjorde nytta...tur att vi håller på med lagidrott :)

Nu är veckans träningar över och en ledig helg väntar...

//Garpen
 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0