Våragenda

Jag gick igenom kalendern och bläddrade framåt i tiden och kollade in min våragenda. Markerat med grönt kunde jag hitta några saker som glädjer mig...

- Avslutningsfest Zunda

- Reunion Zunda 00-08 (Med lite fix och trix ska vi nog kunna få ihop en)

- New York med Kirran

- Ett antal 25-års fester

 

image1203

 

Jag tycker allt blir så mycket enklare när jag har roliga saker att se fram emot.

//Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Sara

Det är skönt att ha saker att se framemot,vardagen går så mycket lättare då!

Ha en fortsatt bra dag!

/Sara

2008-02-05 @ 14:59:35
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se
Postat av: Kirran

Weeeii...ja jag ser också fram emot våren! Ordentligt mycket. Ses ikväll hjärtat!

2008-02-05 @ 15:51:47

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0