Temat för Zundas reunionfest poppade upp i mitt huvud idag

Ibland får man sina bästa ideér när man sitter på toaletten och idag var det inget undantag...
Polletten trilla liksom ner...
Allt blir så självklart...
Som det blev idag...

Det finns en sak som har gjort att man på individnivå trivts så bra i Zunda och bland alla personer under alla säsonger och det kan egentligen bäst beskrivas med en mening. Den meningen kommer bli temat för Zundas reunionfest...iaf om jag får bestämma. Ska dubbelkolla med några om temat är "godkänt" innan det blir offentligt, men jag tror alla kommer fatta och hålla med om att det faktiskt passar kanon.

image964
Här är säkert några av dem som kommer dyka upp på festen
//Fantasifulla Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Nu blev jag verkligen nyfiken...Vad kan det vara...nått med glädje eller så?

2008-02-06 @ 13:56:47

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0