Teknik och ett smakprov av försäsongen

Det var full rulle från start på gårdagens träning och det blandades teknik, massor av teknik med "två mål". Jag, Ylva och Kirran jobbade tillsammans under övningarna och det var verkligen fokus. Jag tror aldrig jag dribblat så mycket under en och samma träning tidigare. Det var jätteskoj och en träning som verkligen passar mig men som det sällan finns tid för. Grabbarna grus hann tom gå runt och ge tips på saker vi kunde förbättra och tänka på, riktigt bra eftersom man sällan själv ser vad man gör fel.

Vi inledde träningen med ett smakprov av sommarens försäsong, det var knäböj, styrka, hopp mm och jag tog nästan slut bara av känslan och vetskapen av försäsongen. Jag tror inte någon zessa glömt hur jobbigt vi hade det i somras, men känslan vi hade i augusti var oslagbar...tränade till 1000!

Divan blev veckans zessa, haha och det medförde att jag måste skriva till en vers i avslutningsdikten. Jag hade totalt glömt bort den delen...divalaterna ;) Tack Jea för påminnelsen!

Elin tyckte jag var hemlighetsfull igår...jag sa samma sak, fast om Elin...hmmm, jag undrar vad som egentligen hände i Göteborg i helgen Elin...tell me!!!! ;)

//Gnurp med blicken i mål

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0