Tankar just nu

- Var är du Fia? Hur går det för dig? Har du träningsvärk? När är du tillbaka?

- Jag är glad att Zoya (Kirrans hund) är ok efter gårdagens operation...been there done that, inget roligt alls!

-  I vilken ände ska jag börja morgon, shoppa eller städa?

- Orkar jag vara duktig och promenera hem från jobbet idag?


hmm

That´s it for now!

//Garpen som precis satt i sig lunchen

Något att tillägga?
Postat av: Kirrran

Du var duktig som gick till jobbet idag, se det så istället. Klart du är värd att gå hem =)

2008-02-01 @ 12:51:20
Postat av: fia

- Fia är här :) och är tillbaka på Måndag. Om man ser till utbildning så har det gått jättebra och jag klarade praktiska examinationen igår. Träningsvärken är måttlig numera :)Träningsvärken i huvudet är däremot meeer än måttlig! Den 8de sätter det förhoppningsvis igång igen (om jag klarat den teoretiska tentan vill säga)JAG SAKNAR ER!!!

- Börja med att shoppa...

- Och ja.. en promenad hem kommer vara jätteskönt när du väl kommer hem.. bussar e inget roligt oavsett :)

Puss

2008-02-01 @ 13:25:41
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: garpen

Skönt att höra att du lever tjejen!
Cs på måndag då...hihi

2008-02-01 @ 14:07:15

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0