Svennar kommer inte bli miljonär innan han är 50...

iaf inte om man frågar "Svarens bok" som Jempa hade med sig. Vi hade lite skoj åt saken när vi insåg att hur Svennar än vände och vred på frågorna så skulle inga pengar ramla ner från himlen...sorry, men boken talar sanningen...fråga Jempa ;)

Träningen var kanon, det var skönt att röra på sig igen och träffa zessorna. Jag sprang med Fia och Tessan på uppvärmningen och fick veta allt om Fias bravader på kursen, riktigt intressant att höra. Btw...ett stort grattis tjejen!!! Tessan berättade om någon häxdoktor som hon skulle gå hos för sina benhinnor och när hon kom därifrån fick hon höra att hon inte hade problem med benhinnorna utan med allt annat...haha, jag tror stenhårt på häxans ord...eller ja, Tessan du fattar :)

Själva träningen gick hel ok, det var bra fart under två målet och det är som Kirran skrev i sin blogg...man kan liksom känna att det är match i helgen och fokusen har redan börjat.

Dagens första + får Anki av mig, det är riktigt skoj att se hur tjejen utvecklas och vill lära sig.
Dagens - sätter jag på mig själv och min förmåga att missa mål, speciellt ensam med målvakt....jag ska inte stå framför mål...that´s it! *ler*. Men jag kanske kan nominera mig själv till årets miss...har ju ett par lägen att välja mellan om man säger så.

Imorrn är det stegdags, dvs. premiär för våra repstegar...snyggast i stan...hihi...

image1202

//Garpen


 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0