Sportlov, ny vecka och sista träningsveckan med avslutande match

Jaha, då var det måndag, ny vecka, nya krav och nya möjligheter. En del människor har sportlov och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag är avundsjuk. Men nä, jag sitter här vid skrivbordet denna vecka också, den enda skillnaden är att den här veckan är lite speciell...

Det är sista träningsveckan för säsongen som avslutas med en seriematch. Sista matchen för säsongen...känns märkligt, var tog säsongen vägen liksom?
Det känns som om vi precis avslutat försäsongen och ska in i hall och nu plötsligt är våren här och avslutningsfest och annat skoj planeras in.  

Det sägs att tiden går snabbare när man blir äldre...kan inget annat än att hålla med!

//Garpen...kontorsråtta även idag

Något att tillägga?
Postat av: lovisa

ha en bra måndag!

2008-02-25 @ 08:21:58
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0