Spontanitet i mina gamla hemtrakter

Jag inledde året med att säga att jag skulle bli mer spontan och inte planera allt jag gör och i helgen blev jag påmind om spontaniteten...tack Mutola och Leniz!

Efter basketmatchen som Täby vann med 99-33 åkte vi (jag och Leniz) hem till Mutola. Vi avverkade en middag, lite skitsnack och påbörjade sedan att se på melodifestivalen men eftersom de flesta låtarna sög, stängde vi av och började sjunga själva. Men varierande insatser sjöng vi som aldrig förr och när kvällen började närma sig utgång var inte jag den enda som tappat rösten.

Favoritlåten för kvällen...A night of passion med The poodles

Man kan kortfatta kvällen i ett par ord...spontanitet, a night in passion, Thailand och glad påsk! Hur allt hänger ihop kommer jag inte förklara, det stannar mellan oss som var där och lägenhetens alla väggar.

Bilder från kvällen
image1245
Leniz skjuter straffkast

image1246
Maria och Lena sjunger sig hesa

image1247
Singstar

image1249
Lite snacks  åkte ner i magen under kvällen

image1248

//Garpen..spontan som aldrig förr ;)

Något att tillägga?
Postat av: leniz

A night in passion massa spontana saker hahahha. Vilken underbart rolig afton det var.
Danke!

2008-02-24 @ 20:32:28
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se
Postat av: Maria

hahahahah helt underbart! Tack, det måste vi göra om! I påsk med spontanitet och passion i Thailand.
Kram på re

2008-02-24 @ 23:00:38

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0