Skönt att gårdagen är över

Igår var det full fart från att jag åkte till jobbet till klockan 22.00 när jag var hemma. När jag kom till träningen vid 18.00 hade jag inte ens hunnit läsa min privata mail, så jag hade en del att göra kan man säga. Att gårdagens ord var STRUL kan man lugnt säga men jag lägger nog till lite spontanitet mot kvällen.

Jag hade allt planerat och hade tom tagit bilen till jobbet för att hinna i tid. Under lunchen fick jag ett sms av Kirran som undrade om jag vill hänga på och se Mange Schmidt och CO efter träningen. Att jag svarade ja medförde en del ändringar i min planering eftersom jag inte hade duschgrejer nerpackade till träningen. Så logistik-Garpen fick göra upp en ny plan och på vägen hem från jobbet ringde jag Jempa och surrade. Jag kan väl säga så mycket som att det inte var många ord som var korrekta från min mun...jag sa Båstad i stället för Åland...stress kan verkligen förvandla ord och tankar till allt möjligt :)

Att få avsluta dagen med rappande grabbarna Mange Schmidt och CO var kanon, skönt att få gunga med i några toner.

//Logistik-garp som var lite spontan igår

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0