Rykterna stämmer

Igår efter lunch kände jag att något inte var som det skulle, jag kämpade mig igenom dagen innan jag beslutade mig för att åka hem och bädda ner mig. Jag var borta strax efter att Gynning intog Moskva och vaknade upp mitt i natten av att jag hade feberfrossa.

Jag har varken tid, ork eller energi att vara sjuk...

När väckarklockan ringde imorse vågade jag knappt känna efter hur jag mådde...
Jag satte mig i bilen och åkte till jobbet, fixade ett par "måsten", pratade med chefen och åkte hem. Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och halvsover.

Imorgon ska jag till Gävle med jobbet så då måste jag vara körklar...

//Garpen som hatar att vara sjuk


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0