Projekt och planering i massor

Det märks att våren är på gång och att man vill aktivera sig. För mig märks det genom att jag plötsligt har massor av nya projekt att planera. Jag får ju skylla mig själv lite också eftersom jag ofta väljer att vara den som tar tag i saker och ting. 

Så här ser det ut just nu:
- Det ska bokas hotellrum i New York
- Fixa smarta 25-års presenter a lá Gnurp
- Skriva klart avslutningsdikten
- Planera Zundas reunionfest
- Fixa anmälan till Ålandsturneringen

Känns nästan som att en semestertripp skulle sitta fint när våren är över...ska iofs till New York med Kirran men känner jag oss två rätt, kommer vi vara helt slut när vi kommer hem :) 

//Planerings Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0