Paus i effektiviteten

Jaha, bara ca 3 timmar kvar innan jag ska ta bilen (läs: snoozade i 90 minuter imorse så bilen fick ta mig till jobbet istället för mina ben) hem till Kirran. Idag ska det ske, det vi tjatat och gnatat om i över en månad...New York-hotellet ska bokas. Jag har bestämt mig för att inte lämna Kirrans nyrenoverade lägenhet förrän vi har papper på att vi bokat hotell.

Jag hörde rykten om att jag ska bli bjuden på tjockpannkaka a lá Isen, fast gjord av Kirran...ska bli intresssant. Sist jag stod i köket med Kirran gjorde vi glutenfria blåbärsmuffins och det gick väl sisådär...haha

image1250

image1252

Som sagt...jag tror det kommer gå bättre denna gång *ler*

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Hahahah...ja jävlar!
Vi kanske ska ta och göra vanliga muffins denna gång istället. Men tjockpannkakan tror jag att jag har koll på...hoppas iaf...

2008-02-26 @ 14:51:57
URL: http://claragrelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0