Oj, vad snabbt man kan glömma

Efter endast 3 snoozningar tog jag mig upp och tvingade mig själv till en promenad till jobbet. I öronen dagen till ära fick E-type och låten Eurofighter rocka. Märkligt hur snabbt man kan glömma hur bra en låt är. Eurofighter var på repeat hela bilresan ner till Göteborg för några månader sedan och jag var fast. Egentligen är det typen av musik lite för "hård" för mig så tidigt på dagen men idag gick det bra.


Humör: glad

Morgonens konstaterande: det var ljust ute när jag var framme på jobbet...skönt!

Nä, nu är det dags att avsluta nattens jobb...för det blev fler timmar än räknat igår :(

//Garpen med frisk luft i lungorna

 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0