Oj, vad det har hänt grejer...

Jag lunchade med Lykke idag, var verkligen år och dagar sedan vi sågs privat och inte på en innebandyplan någonstans i Stockholm. Jag och Lykke spelade innebandy tillsammans i Högdalen (samma lina faktiskt tillsammans med Frida Eriksson (läs: numera Stenvall i IKSU) och stadslaget tillsammans och under vår lunch poppade mängder med minnen upp och jag blev uppdaterad på vad som hänt sedan junistiden i Högdalen.

Lykke hade riktigt bra koll på vad som hänt under alla dessa år och jag blev förvånad över hur många som gift sig och skaffat barn/väntar barn. Att vissa personer lyckats rent karriärsmässigt var inte direkt någon överraskning (läs: duktiga och motiverade redan som unga) , men riktigt skoj att höra att de hamnat precis där de drömt om att hamna.

Tack för en trevlig lunch Lykke!

//Garpen som är mätt och belåten

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0