Nyvaken och lite seg

Jag sitter och försöker trycka i mig lite frukost...går väl sisådär om jag ska vara ärlig. 
Jag ska snart iväg och träffa Frasse och käka mat, prata av mig och se på bio...med andra ord väntar en heldag eller iaf en halvdag i rolig anda sedan blir det dessvärre lite jobb för mig i kväll för imorrn har jag min största avrapportering ever.

Bloggar om gårdagen när jag hinner...

Nä, nu ska jag slänga mig in i duschen och bli av med krullet a lá Gnurp som sitter på mitt huvud. Ser ni bilderna från igår kommer ni att fatta... ;)

//Garpen...något seg :) 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Du...antar att vi inte ska hänga ikväll då...Jag skickar över listan med hotell som jag ska leta upp...nån gång i eftermiddag. tjiing

2008-02-03 @ 14:19:13

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0