Laddningen är igång

Jag har laddat inför kvällens match sedan jag klev upp ur sängen imorse. Jag har varit iväg och shoppat lite (läs: lagt tankarna på annat håll), blev bland annat ett par jeans, en bh och volympuder för håret. När jag kom hem tvingade jag mig själv att se västerlänningar i tighta trikåer på TV i några minuter och det var precis som jag trott...tråkigt!

Har precis ätit upp min lunch och ska börja packa väskan, inte för att det är så mkt som ska packas ner eftersom det bli dusch och fix hemma idag. Efter match ska vi vidare hem till Jessie och fira hennes födelsedag...så det blir nog en lång natt :)
 
Nä, nu ska E-types Eurofighter sättas på högsta volym så jag kommer i balans ;)

image1218
Snart är det dags...

//Garpen  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0