Kvällen slutade på Max

Efter matchen kom Kirrans bror Johan och hämtade upp oss och vi fortsatte hem till Jessie för att fira hennes födelsedag. Kirran hittade en ny leksak och sprang runt och fotade oss hela kvällen. Kvällen hos Jessie slutade med att vi fick spurta 150 meter till bussen...i högklackat, kanske inte det bästa för mina skavsår men jag kom iaf inte sist...hahaha

Vi (Kiran, Elin, Frida, Foppa & jag) drog vidare in till stan och dansade loss och väl på dansgolvet var vi plötsligt en mer än när vi kom, jag och kirran fick inte riktigt ihop det eftersom vi kände igen alla ansikten...det visade sig att Ylva hade joinat oss och att Martina även fanns i lokalen...

Vi avslutade kvällen på Max vid 03.00 med ett GI-mål...(läs: iaf hamburgaren var GI)

image1222
Det blev en favorit i repris igår (läs: krullet var tillbaka)

//Gnurp med skavsår

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0