Jakten på New York hotell går vidare

Jag och Kirran suger, vi utmanade varandra och bestämde dag när allt skulle vara klart och vad tror ni...det är nästan 5 dagar sedan och vi har fortfarande inte bokat hotell.

Jag satt igår kväll och kollade runt lite och fortsatte idag på lunchen och jag har kommit fram till att vi bara måste bestämma oss för vad vi vill prioritera...

- pris
- läge
- eget rum
- egen toalett och dusch

Det går att hitta riktigt billiga ställen men då får man dela badrum/dusch och eventuellt dela rum....känns ju lite halvskoj om ni frågar mig.
Den stora frågan är egentligen om vi vill hitta ett bra läge och spara tid och energi eller om vi vill spara pengar för mer shopping...hmmm...svår fråga...

image1006
2,5 månad kvar tills engelskan får jobba igen

//Garpen som inte kan bestämma sig

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0