Jag har shoppat som en karl idag

Idag har det varit fart på mig. När klockan var strax efter 15 hade jag hunnit med följande:
- handlat mat
- varit på systemet
- köpt busskort
- köpt min klänning för glamourfesten
- tvättat
- vikt kläder
- diskat
- dukat bordet
- förberett maten
- vattnat mammas blommor/hämtat posten

Jag var 30 sekunder från att få en p-bot på min bil utanför mitt hus. Jag sprang som vanligt upp med kassarna för att sedan åka vidare till Kista C och när jag kom ner till bilen hade bevakningsbilen ställt sig framför min bil och jag såg hur damen i bilen satt och skrev på en lapp...skönt att slippa...nu kan jag använda pengarna ikväll istället ;)

Väl i Kista C hade jag den svåra uppgifter att hitta en klänning som inte fick vara svart men ändå lite gala/glamour...inte det lättaste ska jag säga. Jag bestämde mig för lite karl-shopping, dvs. jag gick in i första bästa butik och kom ut med en klänning...inget kolla runt här inte utan bara pang på.   

Men som tjej jag är och vid namn Garp så kan jag inte bara köpa en sak utan när jag är på shoppinghumör brukar det bli lite till och även denna gång. Jag åkte till Kista för att köpa en klänning och jag kom hem med...
- 1 par skor/låga stövlar
- två toppar
- en klänning
- ett par byxor

k
Jag tog en bild i spegeln a lá fjortisbloggare...haha

g
Klänningen upphängd

s
Mina nya bruna stövlar (låga)
s
De nya stövlarna och mina nya svarta byxor

Btw. jag hittade den perfekta födelsedagspresenten till Kirran...jobbigt bara att det är så lång tid kvar tills hon fyller år.

Nu återstår bara att damsuga, en rejäl dusch och att fixa till mig...fett nöjd!

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Snygg klänning, snygga skor.
Vilka bra val du gjorde, men det är när man minst anar det som man hittar de roligaste sakerna.

2008-02-02 @ 22:58:21
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0