Inget att säga

Dagens match i Storängshallen finns det inte så mkt att prata om, men ett par korta rader kan jag allt bjuda på...

- Torsk
- Ett matchstraff och en 2+10 U
- Totalt 11 st utvisningar...säger en hel del om hur sönderblåst matchen var
- Ett brandlarm bröt ut på grund av brända bullar
- Efterslängar, snack och osportligt uppträdande var några av ingredienserna i matchen

Jag måste säga att Storängshallen hamnar i botten av mina favorithallar i Stockholm när det kommer till innebandy. Alldeles för många linjer och skrikiga färger på golvet eller vad sägs om en målvaktszon som är neonorange. Publiken sitter ca 10 meter ifrån planen och planen är liten. 
Som träningsanläggning utöver innebandyspel är hallen perfekt men jag föredrar fortfarande gamla Huddingehallen...

//Garpen
 

Något att tillägga?
Postat av: just me...

Jag håller med....

2008-02-18 @ 09:43:31
Postat av: trenare

ser gärna att innebandyn bara håller sig till Huddingehallen, så att vi som verkligen behöver hallen får mer tid där...tralalala

2008-03-05 @ 13:43:13

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0