Inga fler ursäkter och byte av låt

Jag har satt en diagnos på mig själv. Jag är nu mera F-R-I-S-K från allt som har med förkylningar att göra och därmed finns det inga fler ursäkter till att inte promenera till jobbet och faktiskt utnyttja min egen tid på morgonen.
Imorse fick jag till det perfekt tidsmässigt, träffade tom brorsan min på vägen och blind som jag är såg jag inte att det var han förrän jag praktiskt taget stod på hans tår :)
Inte nog med att jag inte såg min bror, jag hade hög musik i hörlurarna så det spelade ingen roll att han praktiskt taget stod och skrek på mig...jag var borta i mina egna tankar.

Jag upptäckte imorse att jag drabbats av "Kirran syndromet" från i somras när hon inte kunde lyssna på en låt mer än en minut innan det var dags att byta igen. Imorse kunde jag inte bestämma mig för varken spellista eller artist så jag lät låtarna bara rulla i bokstavsordning och därav byte av låt hela tiden.

Kanske dags att fixa nya låtar...

//Gnurp...en riktig periodare när det kommer till musik 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0