Idag satt jag på läktaren

Efter en sen kväll ute sov jag riktigt länge och bara minuter efter att klivit upp ringde Jempa och undrade om jag skulle med och titta på Täby-Engelholm. Jag tackade ja och skyndade iväg till min gamla hemmahall, Tibblehallen. Väl på läktaren mötte jag Jempa och Foppa som hittat dit. Det var riktigt skoj att se hur Täbyspelarna utvecklats under sitt första år i Elitserien...Laura var kung som vanligt! :)

Jag satt nästan i halsen när jag såg att Sanna från Väsby hade en Täbytröja på sig...hur gick det till, vad hände, varför??? ja, frågorna var många och Jempa förklarade ett och annat men jag kunde fortfarande inte släppa det.

Matchen vann Täby...siffrorna minns jag inte som vanligt, men det blev typ 9-4 eller något. Sara bergström som provtränade med oss under försäsongen var grym och borde helt klart bli årets rookie om ni frågar mig.

Jag hade med mig kameran till hallen och det blev några bilder...
image1223
Fd. Zundazessan Laura ser ni längst bort

image1224
Laura in action

image1225
Täbytjejerna har precis gjort mål

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0