I huvudet på Garpen

Just nu är jag grymt glad att det är fredag...jag har verkligen ingen aning var jobbveckan tog vägen, det var måndag och nu plötsligt fredag...men men jag klagar inte snarare tvärtom.


Jag har förberett mig på en lång fredag men den kanske blir kortare än väntat....who knows...


I morgon är det dags för fight igen och det ska bli grymt skoj oavsett hall, motstånd och allt runt omkring. Det är dessutom Jessies födelsedag så jag får väl bjuda tjejen på en snygg assist eller nått, dessutom är min gamla vapendragare Anneli tillbaka igen *jubel* (läs: på tiden).


Jag funderar på att ladda inför matchen med shopping imorgon. Det brukar få mig på bra humör och Härskarens tips om att se västerlänningar i tights kämpa i skidspåret är ingenting för mig...sorry! Jag föredrar egotrippen till gallerian och spendera lite cash.  


Vad ska jag ha på mig imorgon kväll? (läs: tjejproblem, jag vet...!)


Kan man gå hem i strumplästen utan att bli uttittad...skavsår=smärta!

Hur fasiken kan jag ha missat att det är melodifestivalstart i helgen...jag som brukar ha stenkoll (läs: vad hände liksom?). Det brukar ju pratas i veckor innan första deltävlingen och nu poppar reklamen upp samma vecka...dåligt med pengar eller är det bara jag som är uppe på läktaren och äter korv med bostongurka, ketchup och starksenap...hmmm...

image1210
//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0