Hon fick den första X 5

Jag läste min kompis Lenas blogg och insåg att hon hade gjort ett inlägg angående en mycket speciell sak...ett papper av värde och betydelse. Det gjordes under vår gymnasietid antingen år 2000 eller 2001 och fatta att tjejen fortfarande har kvar pappret...helt otroligt!


Till saken hör att Leniz har en stor anslagstavla med saker från förr, priser, bilder osv och varje gång jag är hemma hos henne gör jag en minnestripp från förr och kollar in alla saker, papper och bilder...lika skoj varje gång.


Storyn bakom pappret är att jag alltid har varit lite kaxig (läs: ödmjuka Garpen har kommit på senare år) och sagt att jag kommer lyckas...jag har aldrig riktigt sagt i vad eller hur men jag lovade Leniz att hon skulle vara den första som fick min autograf och hon fick den X 5 ;)

Bildbevis...
image1211

Nu återstår det bara att se om hon får nytta av autograferna i framtiden...

//Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Pappret har stor betydelse och ett stort värde det är klart och jag tror fortfarande att det kommer vara värt mycket en dag.

2008-02-08 @ 22:52:29
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0