Får kvälvningar av äppeljuice & thaimat

När jag opererade mitt knä 2002 fick jag lämna sjukhuset halvgroggy och sjukhuspersonalen vägrade släppa iväg mig med vanlig sjuktranssport. Så jag fick ringa min kompis Frasse som kom och hämtade mig. Jag har aldrig mått så illa utan att spy förrut och tydligen var jag grön i ansiktet. Hur som helst var vi ca 100 meter ifrån min ytterdörr då jag spydde i Frasses bil...lyckligtvis hade jag stulit med mig en spypåse från sjukan så bilen klarade sig :)

När mamma kom hem från jobbet serverade hon äppeljuice vilket gick bra till en början tills jag började kräkas ännu mer och det har nu satt sina spår...jag kan inte dricka äppeljuice utan att få kvälvningar.

Igår var min bror snäll nog att komma med mat till sjuklingen. Det blev thaimat som var helt ok men efter en stund mådde jag illa och idag när jag tänkte äta resterna fick jag kvälvningar och mådde illa bara av att titta på maten så nu kan jag inte äta thaimat heller.

Men andra ord måste jag tänka mig för vad jag stoppar i mig när jag är sjuk för det finns vissa saker som jag aldrig skulle vilja vara utan...

//Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0