Det var ju bra tänkt iaf

Jag har haft ambitionen hela veckan att gå till jobbet, så väckarklockan har stått på 06.15 varje morgon. Samma procedur har utspelat sig fram till idag. Jag har vaknat av larmet, gått fram och stängt av klockan och stått kvar och funderat på om jag ska gå upp. Varje morgon har jag valt att sova lite till och snoozat och snoozat (man är ju inte snoozarkung om man inte lever upp till det) och bussen har varit färdmedlet till jobbet. 

I morse tvingade jag mig själv upp efter bara en snoozning och promenderade till jobbet. Hur skönt som helst och dessutom är jag 10 ggr piggare än vanligt.

Nu är det bara (om allt går som det ska) 8 timmar kvar på denna jobbvecka sedan väntar en helg med en massa spännande saker...vet inte bara hur jag ska få allt att gå ihop, men det är helgens problem...dags att lösa fredagens först.

Back 2 U know what..

//Garpen...pigg och glad!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0