Det kallas för "smart"-shopping

Minns ni min klänning som jag köpte för ca 2 veckor sedan som jag skulle bära på glamour/gala festen? Den hänger kvar i min walk-in-closet oanvänd. Pga. min sjukdom i veckan var jag tvungen att tacka nej till festen...trist som *pip*, för hur ofta får man anledning att göra sig extra fin och fixa till sig under pågående säsong...? Det är nästan så att jag kan räkna upp tillfällena på en hand...

Men jag är stolt att jag för en gång skull köpte en klänning som passar till fler tillfällen istället för en klänning enbart för denna tilltänkta glamourfesten.


Smakprov av klänningen
 
//Garpen som hatar att tacka nej till skojiga inbjudningar


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0