Dagens...

Dagens nummer 1: mitt c-vitaminbrus..smak hallon

Dagens känsla: rätt tom

Dagens musik: har valt tystnaden idag

Dagens humör: eftertänksam och lite låg

Dagens press: jag och Kirran måste boka hotell...nu har tom Sara & Evve hunnit före :)
 
Dagens måste: 1. hitta ett viktigt dokument 2. tvätta 3. Diska

Dagens lunch: soppa

Dagens tanke, gårdagens lärdom: Idrotten är allt grym ibland...

Dagens "jaha, där ser man": SVT filmar idag i våra gamla lokaler, 2 tr ner

Dagens konstaterande: ibland är det bra att köra slut på kroppen för att bli av med en förkylning...

Ps. Jag vet vem jag kommer nominera till årets "klubbskaftsbrytare"

image1231

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0