Blir det någon avslutningsturnering?

Jag pratade med Hanna på msn idag och hon frågade om vi skulle till Åland och lira (Hanna ska dit och lira) och då slog det mig...har inte vi pratat om det?

Fick dessutom en trevlig bild skickad till mig...från den gamla goda tiden då Steiner, Karlsson och Lena var med...

image1240
Prisutdelning för Zunda och Bajen

Btw. jag kom 2:a i skytteligan efter Bajens Therese Ordell (gammal lagkamrat från Balrogtiden) hur nu det är möjligt...det var på den tiden då jag fortfarande gjorde poäng.

Förresten var det inte förra året det blev världens grej när några Täbytjejer åkte dit som Tegel on tour? Jag som gammal Täbybo fattar direkt varför de valde just det namnet...haha

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: leniz

haha tegel on Tour, bruket kommer upp i alla sorters sammanhang.

2008-02-20 @ 18:08:39

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0