Avslutningsdikten påbörjad

Jag brukar vara rätt så självkritisk när det gäller min insats i vissa situationer, oavsett om det gäller innebandy, jobb eller någonting annat.
Igår påbörjade jag ytterligare ett projekt...en avslutningsdikt a lá Gnurp. Ni som känner mig bra vet att allt brukar börja som ett miniprojekt och avslutas ofta som ett megaprojekt. Igår kom jag in i ett flow där allt bara flöt på och fantasin flödade rätt vilt. Jag måste faktiskt säga att starten på avslutningsdikten är kanon och jag hoppas fortsättningen blir lika bra om inte ännu bättre...

Det lär nog bli ett och annat skratt på avslutningen & btw jag tycker vi skippar tårarna i år (läs: Anneli, kan vi byta ut böööörja grina frasen till böööörja skratta?) ;)

Ps. om ni har tips på saker som hänt under säsongen 07/08 får ni gärna hojta till.

//Garpilarpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0