Avsluta precis som jag startade säsongen

Idag var "the red one" tillbaka i mina händer under träningen. Jag har bestämt mig för att avsluta säsongen på samma sätt som jag började den och med tanke på dagens skottövningar så kommer jag inte ångra mig. Jag fick till några riktigt sköna skott så nu gäller det bara att börja använda dem också.

Dagens sötaste: Figge som hade vägarna förbi

Dagens fokus: skott

Dagens skönaste: vi slapp bygga eller ta ner sargen, när hände det senaste?

Dagens mest irriterande: ännu mer jobb för ingenting

Dagens "jag visste väl det": att vi zessor kan skjuta slagskott

//Gnurp som nog aldrig kommer släppa "the red one"

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0