Att skavsår kan ta så mycket tid & energi

Mitt liv kretsar just nu kring en sak...mina skavsår. Att två sår kan kräva så mycket tid & energi, det är ofattbart. Men jag har ju rutin om man säger så...


Träningsmässigt har jag inte bestämt mig för hur jag ska göra, känns onödigt om det skulle bli värre men samtidigt går det ju att tejpa...hmmm...


image1226
Kan skavsåret inte bara försvinna?


//Gnurp som är less på allt som har med skavsår att göra


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Du måste ha en smärttröskel som är hög som en skyskrapa, för det jag inte kan förstå är: Hur kan de gå så långt som till öppna sår?! Jisses....
Lider med dig ikväll om inte en ordentlig tejpning görs....

2008-02-11 @ 15:36:42
URL: http://claragrelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0