Toalettbekymmer

När man har så mycket extra tid som man tycks ha här i värmen, börjar man analysera och fundera på saker som man i vanliga fall aldrig ens skulle lägga en sekund på i vanliga fall. Jag har märkt hur jobbigt jag tycker det är att gå på toaletten här i Thailand, orsaken är att ingen toalett är den andra lik. Man vet inte från gång till gång vad man möter när man öppnar dörren, jag menar hur många olika varianter av toaletter kan det finnas liksom? Det blir nästan som "fångarna på fortet" över det hela och en ny cell varje gång man öppnar en ny dörr. Lös toabekymmret på kortast tid för ofta är det brottom, väldigt brottom =)
Det man funderar mest över som tjej, är vad man ska göra med pappret. Ska det ligga bredvid i en papperskorg, slängas i toaletten eller göras av med på annat sätt. 

Nej, tack vet jag de "vanliga" toaletterna...


/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0