Sovmorgon och en jobbig pelare

Det var ju julfest med jobbet igår, ja fast utan julmat då. Vi körde på oxfilé istället, vilket jag uppskattade, det var nämligen sjukt gott eller så var jag bara väldigt hungrig ;)


Vi hamnade på Wallmans, vilket var trevligt bortsett från den *pip* pelaren som jag hade framför mig hela kvällen. Men jag ska inte klaga, hade ju en suddig TV-bild att titta på istället =)



Gick hem först av alla efter att jag fått lite av en sockerchock av allt gott på efterrättbordet. Fast sanningen är väl snarare att jag behövde sova, denna vecka har varit kaotisk från dag 1 så min kropp har skrikit efter all sömn den kan få. Passade även på att ta lite extra sovmorgon, så nu känner jag mig nästan som en ny människa, med betoning på nästan.

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Du får snart vila...i typ en månad...

2008-12-11 @ 14:07:42

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0