Skönt att drömma sig bort

Åh, skönt att få sätta sig ner i soffan och bara vara. Det är första kvällen den här veckan som jag är hemma i hyffsad tid och hinner vila upp mig lite. Avskyr när det blir "vakna-jobba-träna-äta-sova" och så håller det på så dag efter dag.

Idag på värmningen sprang jag med Bella och pratade sol och värme och lite ditt och datten om Thailand. Det är skönt att få drömma sig bort en stund efter en lång arbetsdag.

Lätt att drömma sig bort...


Själva genrepet gick bra, det var mycket folk och bra tempo. Det gör så stor skillnad att kunna lira på 4 hela femmor under "två målet". Nu gäller det att ladda batterierna och ta fram Zundahjärtat, för på söndag smäller det

Det är valfritt inträde till matchen på söndag, så jag hoppas att vi får det stöd vi behöver från läktaren. 

/Gnurpisch




  


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Men allvarligt...den där bilden igen..haha...så ful juh!

2008-12-04 @ 22:43:18
Postat av: garp

Skrev inlägget på "fel" dator och då hade jag typ bara den bilden. Det var den eller en massagebild =)

2008-12-05 @ 09:12:24

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0