Skönt att andas mellan varven

Den här veckan har jag farit fram och tillbaka mellan aktiviteter och nu äntligen fick jag sätta mig ner i soffan och bara vara. Ibland behöver man bara få sitta ner och andas lite mellan varven, men det är enklare sagt än gjort.  Har hunnit med att skriva en "att göra"-lista inför fredag/lördag och den verkar bara bli längre och längre, kommer på nya saker hela tiden.

Fatta att jag bara har en arbetsdag kvar sedan är det SEMESTER...I like!

Lika glad som jag blir över att det bara är en arbetsdag kvar, känner jag ångest över att jag snart måste packa klart...jag hatar att packa. Får väl ta tid eller något för att få det gjort, tävlingmoment passar mig bra =)

Dags att få lite extra sömn...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0