Ovisshet

Jag hatar ovisshet och just nu när jag varit inställd att åka till Thailand i flera månader känns det rätt jobbigt att det som händer på Bangkoks flygplats inte tar slut. Man vet egentligen ingenting här i Sverige och det man får veta är old news. Bra då att man har sina föräldrar redan på plats i värmen och kan uppdatera lite mer live. Man kan ju få grått hår för mindre liksom...


Senaste news är att thaiarna börjat packa ihop sina saker på flygplatsen och är på väg därifrån. Tydligen räknar de med att försöka öppna upp flygplatsen med system och grejer natten till den 4:e december. Sedan lär det ta ett par dagar att få igång allt. Stämmer detta bör jag nog komma iväg utan att behöva boka om mina biljetter, men jag tror ingenting förrän jag sitter på planet...


Som sagt, jag avskyr ovisshet...

Edit: flygplatsen öppar den 5 dec...YES!!!



/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: yasse

som det ser ut så kommer du komma iväg, härligt!



but still.. får jag följa meeeed? jag kan krypa ner i en väska eller något och jag looovar att du inte ska behöva se mig på hela din semester om du inte vill, jag kan hålla mig borta. som en nål i en höstack, faktiskt!

2008-12-02 @ 23:21:39
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0