Överlevde Bangkok

I´m back!

Efter 10 timmars effektivt shoppande är jag nu tillbaka i huset och helt färdig. Igår slocknade jag klockan 21.25 på hotellrummet, helt färdig både i benen och huvudet. En dag i Bangkok räcker för min del, skit att folk orkar.

Första känslan när jag kom till hotellrummet var att jag knappt hittat något skoj, men när jag började packa upp allt insåg jag att jag fått ihop en hel del saker. Det blev bara 2 par skor, vilket betyder att jag åker hem med 6 par nyinköpta skor =). Kan bara använda 2 par direkt när jag kommer hem för de andra är mer vår/sommarskor, men och andra sidan behöver jag inte lägga pengar på skor när våren kommer ;)

Sedan blev det lite annat:
- 2 st väskor
- armband
- klocka
- Iphonelurar 
- tröja
- specialhandduk =)
- filmer
- hårprylar

& lite annat...

Jag tänkte bjuda er på hur min resväska ser ut nu, opackad men fylld med mina inköpta saker:


Tur att resväskan nästan var tom när jag kom hit =)

/Garpen   

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0