Nyårslöften

Jag har börjat fundera lite över nyårslöften inför 2009 och förra årets löfte om att bli mer spontan har jag nog levt upp till, iaf under senare delen av året =) Ska nog låta spontaniteten leva vidare i mitt liv under 2009 för allt blir så mycket roligare då. Blir nog ett par löften till, ett jobbmässigt och minst ett till privat. Ska ut i solen och fundera lite till...


En sak är iaf bestämd, jag tänker rensa mitt akvarium på "fula fiskar" och vem vet, det kanske blir en guldfisk under 2009...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Åh vad sött med guldfisk...jag vill också ha en sån =) Tog du med dig lyktan till thailand?...hihi..jag tyckte den var så fin. Snygga bilder du tar tagit. Du ser verkligen superfräsch ut...vill också! imorrn åker vi till Åre =) pööss

2008-12-29 @ 00:38:21
Postat av: Garp

Ja, visst vore det trevligt med en härlig guldfisk ;)

2008-12-30 @ 14:30:51
Postat av: Leniz

Jag vill också ha en guldfisk, hittar du en extra kan du väl bjuda på en ;)

SÅ kul att läsa allt du skrivit nu, varit borta en vecka ju och nu är man tillbaka och kan läsa igen =)

2009-01-01 @ 22:32:11

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0