Jag behövde sova

Jag brukar alltid vara i tid till träningarna men igår kom jag hela 10 minuter för sent till samlingen, orsaken: sov på soffan.


Ps. Jag har nog aldrig bytt om snabbare i hela mitt liv.


Kom hem från jobbet igår och insåg att jag behövde vila/sova. Tänkte mig en liten powernap men det resulterade i 2½ timmars sömn.  Man kan ju tänka sig att jag skulle ha svårt att sova inatt, men snarare tvärtom, somnade utan problem och sov som en stock.


Noterbart från träningen:

-Att bara få gå en promenad kan göra susen ibland.

-Jag har blivit grym på stenhårda strumprullare. Går det förresten, är inte definitionen av en strumprullare; ett jättelöst skott längs backen?


-Att nöta en övning kanske inte alltid är det roligaste, men det ger resultat.


-Tosse fick SS på fall...det var nog inte meningen, men roligt var det =)


-Zessornas grannar och familjer får se upp, för nu kommer det skjutas hejvilt inomhus. Jag har en perfekt hall, skulle bara behöva en sågspånsskiva och ett litet mål.



Nu återstår det bara ett pass, sedan är det dags för zessornas sista match innan jul. Serien har nu vänt och vi besöker Uppsala och möter återigen Sten Sture.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0